< 17.00u 🛒 = morgen in huis

Menu

Veel gestelde vragen

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed doorgekomen?
Nadat u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u direct van ons een bevestigingsmail naar het door u opgegeven e-mailadres. Het kan echter voorkomen dat de bevestigingsmail in uw postvak ‘ongewenst’ of ‘spam’ terecht gekomen is. Heeft u helemaal geen mail van ons ontvangen, ook niet in uw ongewenste mailbox neem dan gerust contact met ons op. Wij controleren of uw bestelling juist is ontvangen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?
Indien u voor 17.00 uur besteld heeft en uw bestelling is op voorraad is ontvangt u uw bestelling de volgende dag in huis. Indien uw bestelling niet op voorraad is bestellen wij het direct bij onze leverancier, waarna u uw bestelling binnen 2-3 werkdagen in huis heeft. Duurt het langer dan neemt onze klantenservice contact met u op. Op de productpagina en in de winkelwagen vindt u de actuele levertijd voor het door u gewenste product. 

Wat is jullie verzendwijze?
Uw bestelling wordt verzonden door PostNL. Indien u een fiets besteld heeft wordt uw fiets bezorgd door onze koerier. Wij nemen in dit geval telefonisch contact met u op om een afspraak in te plannen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen standaard € 1,95 binnen Nederland. Verzendkosten naar België & Duitsland bedragen € 7,50, ongeacht het bestelbedrag. 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt betalen via Ideal, per overboeking, PayPal of via Achteraf Betalen. Tot slot kunt u tevens kiezen voor betaling onder rembours.

Bij betaling via overboeking wordt uw order verzonden op het moment dat het bedrag bijgeschreven is op onze rekening. Bij alle overige betaalmethoden wordt uw bestelling direct verzonden.

Indien u kiest voor Achteraf Betalen wordt uw betaling overgedragen aan onze betalingspartner Afterpay. U ontvangt van hen informatie ten aanzien van uw betaling per mail. Uw bestelling wordt wel direct verzonden bij keuze voor achteraf betalen.

Ik wil graag een fiets bestellen, wordt de fiets rijklaar afgeleverd?
Als u bij ons een fiets bestelt maken en u wilt deze rijklaar geleverd krijgen dan i is dat mogelijk, wij maken uw fiets rijklaar in onze werkplaats. Daarna wordt de fiets aan u verzonden per koerier. U dient hiervoor direct nadat u uw bestelling heeft geplaatst een email te sturen naar info@fietsweb.nl met het verzoek de fiets rijklaar te leveren. De kosten hiervoor zijn 49,95.

Wat is de levertijd op een fiets?
Levertijd van een fiets bedraagt 2-7 werkdagen.

Ik heb een vraag over een product, kunnen jullie mij adviseren?
Wij staan voor service en kwaliteit, een passend advies hoort hier uiteraard bij. Wij hebben specialisten uit het vak in dienst die u graag te woord staan en antwoord geven op uw vragen. U kunt ons vragen stellen per mail via info@fietsweb.nl

Kan ik mijn order ook afhalen?
Uiteraard! Onze producten zijn af te halen in Alphen aan den Rijn. Geef tijdens het bestellen aan dat u de order wilt afhalen of geef ons een email dat u een product wilt afhalen. Wij vragen u wel van te voren even aan te geven wanneer u komt, wij kunnen er dan voor zorgen dat de producten voor u klaar liggen.

Ik wil graag mijn product ruilen of retour sturen, hoe doe ik dit?
U kunt uw product binnen 14 dagen ruilen of retourneren door uw product aan te melden bij onze klantenservice. Zijn de 14 dagen verstreken neem dan contact met ons op, wij onderzoeken wat wij voor u kunnen betekenen.